úterý 17. září 2013

Rušení účtu v Komerční bance (asi skvělá služba)

Dnešní průběh schůzky v Komerční bance za účelem zrušení účtu:

* schůzka měla začít v 10:00, začala v 10:15 (máme čas, že)
 * velmi "milá" paní
 * paní neví, proč jsem přišla (vůbec jsem to nepsala do zprávy u data schůzky, žj)
 * 5 minut se s paní hádám, že si ten účet chci zrušit, protože mi služba nevyhovuje, odmítá začít vyplňovat nezbytné formuláře a mele, jak je Komerčka žůžo (tak určitě)
 * paní tvrdí, že není důvod účet rušit, protože neplatím žádné poplatky (ta dvacka měsíčně a další poplatky jsou moje halucinace)
 * paní tvrdí, že jejich internetové bankovnictví je úplně úžasné a chyba je na mé straně (asi žije na jiné planetě nebo jim Komerční banka přidává něco do pití)
 * naúčtuje mi poplatek za vydání platebních karet, které bych měla dostat až za 14 dní (nežádala jsem o ně), tudíž je vůbec nedostanu, protože už k účtu v té době nebudu mít přístup (účet je ale přeci bez poplatků)
 * půlhodinové papírování (založení účtu v normální bance trvá cca 5 minut)
 * paní nevrle kouká, že čtu dokumenty, které mi předhazuje (předhazuje doslova)
 * nová tiráda na téma úžasné a krásně použitelné internetové bankovnictví
 * při odchodu mě paní provází ironickým "na shledanou", které opakuje pětkrát za sebou a nahlas, aby to slyšeli další tři úředníci a přítomní klienti, kteří ještě neutekli

Paní svým chováním trumfla všechny státní instituce, které jsem zatím měla tu čest poznat.

Tak tohle je tedy ta skvělá služba, kterou se chlubí v těch superinteligentních a nápaditých reklamách!

2 komentáře:

  1. Koukám, že se za poslední rok nezměnilo vůbec nic. Takhle jsem rušil účet u KB já: http://www.tomas-dvorak.cz/clanky/jak-jeste-vic-znechutit-odchazejiciho-zakaznika-banky

    OdpovědětVymazat
  2. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Připojte se k úspěchu Spojte se s více než 4 miliony obchodníků a investorů ze 170 zemí

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat